See on avalehe täiendav leht. Tagasi pöördumiseks klikkige nupul.
Tagasi avaleheleSee uhiuus ühenduvustoode annab Sinu käsutusse veebipõhised navigeerimis- ja infoteenused, võimaluse hallata auto teatud funktsioone nutitelefoni abil ning kaugsuhtluse Sinu poolt valitud ŠKODA hoolduskeskusega. Hädaabikõne on süsteemi lahutamatu osa.
Veebipõhine teabe- ja meelelahutusteenus pakub laia valikut teenusi, näiteks liiklusteateid, Google’i teenusi, uudiseid, ilmaennustusi, kütusehindu ja vabade parkimiskohtade leidmist.
Care Connect-teenuste hulka kuulub näiteks kaugjuurdepääs, mis võimaldab nutitelefoni ja ŠKODA Connecti rakenduse abil saada infot auto hetkeseisu ja parkimiskoha kohta või käivitada kaugjuhtimise teel sõiduki ohutuled ja helisignaali.
Hooldus- ja rikketugi parandab turvalisust ning tõstab mugavust. Näiteks korralise hoolduse lähenedes võtab töökoda kliendiga ühendust, et sobiv hooldustärmin aegsasti kokku leppida. Lisaks saab autorikke korral kohe abi kutsuda.
Hädaabikõne on väga tähtis: see funktsioon käivitub avarii järel automaatselt, kui näiteks turvapadjad on rakendunud. Auto loob telefoni- ja andmesideühenduse hoolduskeskusega ning edastab kogu olulise info.
SmartLink+ pakub teile elegantseid võimalusi auto ja nutitelefoni ühendamiseks, toetades liideseid Apple CarPlay, Android Auto, Mirrorlink™ ja SmartGate. Kui tahad oma nutitelefonist muusikat kuulata või saada üksikasjalikke sõidujuhiseid, peegeldatakse kogu see info keskekraanile. SmartGate annab üksikasjalikku infot sõiduki kohta.