Reisige stiilselt. Reisige avaruses.

Superb Combi

RUUMILAEV

660 liitriga oma klassi suurim pakiruum.

Alates 21 500 EUR
Alates  113  g/km 
CO2 emissioon
Alates  4.3  l/100km
Keskmine kütusekulu
  • Välimus
  • Interjöör

SIMPLY CLEVER-TEHNIKA

Parkimine käib nüüd lihtsalt. Kitsale parkimiskohale manööverdate nupuvajutusega.

Lihtne parkimine

Tippklassi valgustehnika, et näha ja olla nähtav.

Adaptiivsed tuled

Uuenduslikud juhiabisüsteemid turvalise sõidu tarvis.

Turvalisuse abisüsteemid

Sõitke mugavalt koos liiklusvooluga.

Mugavuse abisüsteemid

MOOTORID

VARUSTUSASTMED

Alates 21 500 EUR

Alates 24 800 EUR

Alates 27 200 EUR

Alates 29 600 EUR

SEDA JA VEEL ENAMATKI

KÕIK PARDALE!

Võtke rahulikult. Ruumi jagub kõigile.

Tutvuge lähemalt tehniliste andmetega

Kõik üksikasjad, mida te otsite.

ŠKODA SUPERBI ANDMED

Auto mõõtmed

Turvalisus

Kiirusepiirik

Nagu nimetusest näha, piirab see seade sõiduki tippkiirust. Juht saab seadistada tippkiiruse 30 ja 210 km/h vahele ning hoida oma pilku teel. Erinevalt kiirushoidikust, mis etteantud tempot hoiab, lubab kiirusepiirik juhil sõita mistahes kiirusega, aga mitte üle etteantud piiri. Turvakaalutlustel lülitub funktsioon ajutiselt välja, kui juht gaasipedaali põhja vajutab (kick-down).

Kiirusepiirik
Kiirusepiirik
Teised turvafunktsioonid

Uus ŠKODA SUPERB COMBI turvalisuse alal kompromisse ei tee. Lisaks ülalmainitutele on SUPERB COMBIle põhi- või lisavarustusena saadaval veel järgmised turvasüsteemid:

ABS hoiab ära rataste blokeerumise hädapidurdusel või libedal pinnal.

› Pidurisüsteemi rõhu tõstmisega aitab pidurdusabi juhti olukorras, kus hädapidurdus on möödapääsmatu. See võib märkimisväärselt pidurdusteekonda lühendada.

MSR töötab vastu veorataste blokeerumisele, mis võib juhtuda siledal pinnal pidurdamisel.

ASR tagab sujuva paigaltvõtu ja kiirenduse, ilma et rattad libedal pinnasel läbi libiseksid.

EDL parandab kiirendust või hõlbustab ülesmäge sõitmist, kui ühe vedava ratta haardumine halveneb.

XDS+ abistab juhti järskudel pööretel ja tagab, et sõiduk käituks neutraalselt ka kiirel kurviläbimisel. Juhtelektroonika aimab järele iselukustuvat diferentsiaali, parandades pööretel haardumist ja sõidudünaamikat. Tänu sellele läbib sõiduk kurve varasemast stabiilsemalt ja loomulikumalt.

Rehvirõhu monitooring hoiab juhti pidevalt kursis rehvirõhkudega.

› Lisade hulka kuuluv nõlvaltstardiabi tuleb juhile appi vastumäge paigaltvõtul. Süsteem lülitub sisse suurema kui viiekraadise kaldega nõlval ning tagab lihtsa ja turvalise paigaltvõtu ilma vajaduseta käsipidurit kasutada. Süsteem hoiab ära auto tagasiveeremise ja mootori seiskumise.

Vilkuvad pidurituled vähendavad tagant otsasõidu ohtu, eriti kiirteel liikusummikule lähenedes või ootamatu takistuse ees pidurdades.

Nelikvedu

Nelikvedu

ŠKODA SUPERB COMBIle on saadaval elektrooniliselt juhitava mitmekettalise siduriga nelikvedu. Neljale mootorile (1.4 TSI/110 kW, 2.0 TSI/206 kW, 2.0 TDI/110 kW ja 2.0 TDI/140 kW) pakutakse moodsat nelikvedu, mis tagab optimaalse sõidudünaamika, aktiivturvalisuse kõrgeima taseme ja kütuse säästva kulutamise.

Veojõu jaotatakse kõigi nelja ratta vahel automaatselt ja see sõltub sõidutingimustest. Tagasillale suunatava pöördemomendi arvutab välja juhtseade. Reguleerimine toimub siduriketastele mõjuva rõhu muutmisega.

Rohelised tehnoloogiad

Silindrite väljalülitamine (ACT)

ACT tööpõhimõte seisneb selles, et teine ja kolmas silinder lülitatakse ajutiselt välja. Kahe silindriga töötab motor efektiivsemalt. Sõltuvalt sõidustiilist võib see tehnoloogia vähendada kütusekulu rohkem kui 0,5 l/100 km võrra. ACT rakendub mootori pööretel 1400 kuni 4000 min-1, pöördemomendi puhul vahemikus 25 kuni 100 Nm ja kiirusel kuni 130 km/h.

Start-stopp-süsteem

Start-stopp-süsteem seiskab mootori iga kord, kui pole vajadust seda töös hoida. Eriti kasulik on funktsioon linnaliikluses, vähendades kütusekulu märkimisväärselt. Start-stopp-süsteem lülitub tööle automaatselt mootori käivitamisel ja seda saab käsitsi igal ajal välja lülitada.

Start-stopp-süsteem
Start-stopp-süsteem
Pidurdusenergia taaskasutus

Mis juhtub energia taaskasutamisel? Kineetiline energia muudetakse elektrienergiaks, mis salvestatakse akus või kasutatakse elektriseadmetes. Mootoriga pidurdamisel toidab generaator elektriseadmeid ja laeb akut. See säästab muidu nendeks tegevusteks kuluvat kütust.

Pidurdusenergia taaskasutus
Pidurdusenergia taaskasutus
Eco-režiim (sõidurežiimi valik)

Üks kolmest juhi käsutuses olevast sõidurežiimist kannab nime Eco – mõeldud keskkonnateadlikele juhtidele, kes seavad esiplaanile säästliku sõidu. Selle erifunktsiooniks on vabajooksurežiim DSG-automaatkäigukastiga autodele. Vabajooksurežiim rakendub, kui juht võtab jala gaasipedaalilt ära.

Eco-režiim (sõidurežiimi valik)
Eco-režiim (sõidurežiimi valik)
Aktiivlamellid õhuvõtuavades

Aktiivlamellid vähendavad õhutakistust ning koos sellega SUPERB COMBI kütusekulu ja heitmehulka. Kui mootor ja konditsioneer ei tööta täisvõimsusel, lamellid sulguvad ning õhuvool jookseb ümber auto, vähendades õhutakistust. Aktiivlamellid aitavad ka mootoril kiiremini töötemperatuurini soojeneda.

Käigusoovitus

Õige käigu valimine võib säästa kütust ja tõsta samal ajal sõidumugavust. Madalamatel pööretel töötav mootor vähendab kütusekulu ja käib vaiksemalt. Näidiku paremal ülanurgas asuv sümbol soovitab käiku üles või alla vahetada või kinnitab, et valitud käik on õige.

Käigusoovitus
Käigusoovitus

KOMPROMISSITU TURVALISUS

ŠKODA SUPERB COMBIt on tunnustatud maksimaalse 5-tärnise hinnanguga Euro NCAP kokkupõrke testides.