See on avalehe täiendav leht. Tagasi pöördumiseks klikkige nupul.

Tagasi avalehele

Kõik detailid, mida olete otsinud

SUPERB COMBI TEHNILISED ANDMED

Auto mõõtmed

 

Ohutus

Ohutusfunktsioonid

ŠKODA SUPERB COMBI tähendab kompromissitut ohutust. Peale juba eespool nimetatud ohutussüsteemide on SUPERB COMBI standard- või lisavarustuses saadaval järgmised süsteemid.

Isofixi ja Top Tetheri kinnituspunktid lapseistme kinnitamiseks teise rea istmetele. Isofix on saadaval ka kõrvalistuja istme jaoks.
› Eesistujate turvasüsteem Crew Protect Assist muudab juhi ja kõrvalistuja ümber oleva ruumi kokkupõrke korral turvaliseks, aktiveerides eesmiste turvavööde eelpingutid ning sulgedes küljeaknad ja katuseluugi.
› Pärast kokkupõrget takistab kokkupõrkejärgne pidurdussüsteem Multi-Collision Brake pidurdamise teel sõiduki edasist kontrollimatut liikumist, vähendades seega mitme kokkupõrke ohtu.
› Erinevalt kiirushoidikust, mis hoiab seatud kiirust, võimaldab kiiruspiirik sõita juhil mis tahes kiirusel kuni eelmääratud väärtuseni.
ABS ei lase ratastel hädapidurduse korral või libedal teekattel pidurdamisel blokeeruda.
› Pidurdussurve suurendamisega aitab pidurdamise abisüsteem juhte olukordades, kus hädapidurdus on vajalik. Tänu sellele võib vajalik pidurdusmaa märkimisväärselt lüheneda.
MSR blokeerib veorataste lukustumise, mida võib ette tulla siis, kui juht siledal teekattel aeglustab.
ASR tagab sujuva käivitamise ja kiirendamise, ilma et rattad libedal teekattel ringi käiksid.
EDL aitab kiirendamisel või mäest ülessõitmisel, kui tekib väike haarduvus ühe vedava ratta all.
XDS+ abistab juhti järskudel pööretel ja tagab, et sõiduk käituks kurvide kiirel läbimisel neutraalselt. Sisuliselt aimab juhtelektroonika järele iselukustavat diferentsiaali, et parandada pööretel haardumist ja sõidudünaamikat. Selle tulemusena läbib sõiduk kurve palju kindlamalt ja loomulikumalt kui varem.
Rehvirõhu jälgimise süsteem TPM+ hoiab juhti kogu aeg rehvirõhuga kursis.
Nõlvaltstardiabi (kuulub lisavarustusse) aitab juhil nõlval ohutult kohalt võtta. Süsteem aktiveerub ise vähemalt viiekraadistel kallakutel ning tagab hõlpsa ja ohutu nõlvaltstardi ilma seisupidurit kasutamata. Süsteem ei lase autol tahapoole veereda ega mootoril seiskuda.
Vilkuvad pidurituled vähendavad tagant otsasõidu ohtu, eriti maanteedel liiklusummikutele lähenemisel või äkkpidurdamisel ootamatu takistuse tõttu.

Juhtimine ja roolimine

Nelikvedu

ŠKODA SUPERB COMBI on saadaval elektrooniliselt juhitava mitmekettalise siduriga. Kahte mootorit, 2.0 TSI / 200 kW ja 2.0 TDI/ 140 kW, pakutakse tipptasemel nelikveoga, mis tagab optimaalse sõidudünaamika ning aktiivse turvalisuse ja säästlikkuse kõrgeima taseme. Pöördemomendi jaotus kõigile neljale rattale on automaatne ning sõltub sõidukeskkonnast. Ideaalse pöördemomendi arvutab tagasilla jaoks välja juhtseade. Seda reguleeritakse siduriketastele erineva surve avaldamisega.

Nelikvedu
Nelikvedu
Sportlik šassii

Lühemate spiraalvedrude ja sportlike amortisaatoritega 15 mm madalam sportšassii tagab erakordse reageerimise ja dünaamilised sõiduomadused.

Progressiivne roolisüsteem

See omadus tagab ŠKODA SUPERB COMBI parema juhitavuse ja erksuse kurvides. Progressiivne roolisüsteem muudab ülekandearvu selle järgi, kui kaugele välja rool keeratakse. Progressiivne roolisüsteem on saadaval ainult koos sportšassii või dünaamilise veermikukontrolliga.

Nivomat

Nivomat on automaatse nivooregulatsiooni funktsioon, mis hoiab ära auto tagumise osa allavajumise raske laadungi korral ja parandab sõiduomadusi.

Varuratas

Standardse rehviparanduskomplekti saab asendada 16-tollise või 18-tollise ajutise terasest varurattaga.

Roheline tehnoloogia

Käivitus- ja seiskamissüsteem

Käivitus- ja seiskamissüsteem lülitab mootori välja iga kord, kui selle töötamiseks ei ole vajadust. Selline funktsioon on eriti praktiline linnas sõites, sest see võimaldab märkimisväärselt kütust kokku hoida. Käivitus- ja seiskamissüsteem aktiveerub automaatselt pärast mootori käivitamist ning seda saab alati käsitsi välja lülitada.

Käivitus- ja seiskamissüsteem
Pidurdusenergia taaskasutamine

Mis juhtub energia taaskasutamisel? Kineetiline energia muundatakse kasutuskõlblikuks elektriks, mis salvestatakse akusse või mida kasutatakse elektrisüsteemides. Mootoriga pidurdamisel varustab generaator seadmeid elektriga ja laeb akut. See säästab kütust, mida muidu tarbitaks nende ülesannete täitmiseks.

Pidurdusenergia taaskasutamine
Ökorežiim (sõidurežiimi valik)

Üks sõidurežiimi valiku süsteemi kuuluvatest režiimidest on ökorežiim Eco, mis on mõeldud keskkonnateadlikele juhtidele, kelle jaoks on säästlik autosõit väga oluline. Ökorežiimi üks funktsioonidest on DSG-automaatkäigukastiga versioonidel pakutav vabajooksu funktsioon. Seda funktsiooni kasutatakse siis, kui sõidetakse ilma gaasipedaalile vajutamata.

Soovitused käiguvahetuseks

Õigesti valitud käik võib säästa kütust ja suurendada sõidumugavust. Mootori madalamate pööretega kaasneb ka väiksem kütusekulu ja vaiksem mootori töö. Ekraani paremas ülanurgas olevad sümbolid kas kinnitavad seda, et praegune käik on õige, või soovitavad käigu kõrgemaks või madalamaks vahetada.