• 4x4
      • Octavia 4x4
        Octavia 4x4 alates  23 700
        Octavia 4x4 mudelivalik
        • Uued juhiabisüsteemid veel suurema turvalisuse ja mugavuse jaoks.

        • ŠKODA Octavia mudelivalikus on kokku 4 erinevat 4x4 versiooni.​
        • ​Naudi sõitu! ŠKODA hoolitseb Sinu turvalisuse eest.
      • Octavia Combi 4x4
        Octavia Combi 4x4 alates  24 600
        Octavia Combi 4x4 mudelivalik
        • Uued juhiabisüsteemid veel suurema turvalisuse ja mugavuse jaoks.

        • ​ŠKODA Octavia Combi mudelivalikus on kokku 4 erinevat 4x4 versiooni.​
        • Naudi sõitu! ŠKODA hoolitseb Sinu turvalisuse eest.
      • Superb 4x4
        Superb 4x4 alates  23 800
        Superb 4x4 mudelivalik
        • Palju innovatiivseid turvalisuse ja multimeediasüsteeme.

        • ​ŠKODA Superb mudelivalikus on kokku 4 erinevat 4x4 versiooni.
        • Naudi sõitu! ŠKODA hoolitseb Sinu turvalisuse eest.
      • Superb Combi 4x4
        Superb Combi 4x4 alates  24 900
        Superb Combi 4x4 mudelivalik
        • ​Palju innovaatilisi ohutuse ja mugavuse abisüsteeme.

        • ​ŠKODA Superb Combi mudelivalikus on kokku 4 erinevat 4x4 versiooni.​
        • Naudi sõitu! ŠKODA hoolitseb Sinu turvalisuse eest.
      • Karoq 4x4
        Karoq 4x4 alates  23 500
        Karoq 4x4 mudelivalik
        • Tipptehnoloogia, kuni viis sõidurežiimi ja spetsiaalne Off-road-režiim​​.

        • ​ŠKODA Karoq mudelivalikus on kokku 4 erinevat 4x4 versiooni.​
        • Naudi sõitu! ŠKODA hoolitseb Sinu turvalisuse eest.
      • Kodiaq 4x4
        Kodiaq 4x4 alates  25 500
        Kodiaq 4x4 mudelivalik
        • Jõuline disain, avar sõitjateruum, suurepärane funktsionaalsus, tipptasemel juhiabisüsteemid ja uuenduslikud ühendamislahendused.

        • ​ŠKODA Kodiaq mudelivalikus on kokku 6 erinevat 4x4 versiooni.​
        • Naudi sõitu! ŠKODA hoolitseb Sinu turvalisuse eest.
  • N1
      • Fabia
        Fabia alates  10 110
        Fabia N1 tarbesõidukid
        • Uued abisüsteemid ja uuenduslikud mugavus- ning teabe- ja meelelahutussüsteemid.

        • ​Selge, täpne ja ajatu kujundus; sõitjateruum, kus jagub ohtralt ruumi kogu perele.
        • ​​4 istekohta.
      • Fabia Combi
        Fabia Combi alates  11 270
        Fabia N1 tarbesõidukid
        • Parimad lahendused ettevõtetele!

        • ​4 istekohta.
        • Uued abisüsteemid ja uuenduslikud mugavus- ning teabe- ja meelelahutussüsteemid.
      • Rapid
        Rapid alates  14 040
        Rapid N1 tarbesõidukid
        • Parimad lahendused ettevõtetele!

        • ​Ruumikuse etalon - kuni 1490 l pagasiruumiga.
        • ​4 istekohta.
      • Rapid Spaceback
        Rapid Spaceback alates  13 370
        Rapid Spaceback N1 tarbesõidukid
        • Parimad lahendused ettevõtetele!

        • Sportlik värskus ja dünaamiline elegants. Avar ja ruumikas interjöör.
        • ​4 istekohta.
      • Octavia
        Octavia alates  20 220
        Octavia N1 tarbesõidukid
        • Parimad lahendused ettevõtetele!

        • ​Octavia mudeliuuendus.
        • ​​Viis istekohta. Ei saa Ei saa RS-ile ja Scoudile.
      • Superb
        Superb alates  21 790
        Superb N1 tarbesõidukid
        • Parimad lahendused ettevõtetele!

        • ​​Revolutsioonilise disaini, mugavuse ja tipptehnoloogiaga varustatud Škoda uus lipulaev.
        • 5 istekohta.
      • Superb Combi
        Superb Combi alates  22 790
        Superb N1 tarbesõidukid
        • Parimad lahendused ettevõtetele!

        • Kütkestav ja kõige ruumikam tipptasemel tehnikaga universaal.
        • ​5 istekohta.
  • CNG
      • Octavia G-TEC CNG
        Octavia G-TEC CNG alates  18 100
        Octavia G-TEC CNG - Roheline tulevikukütus. Poole väiksemad kulud.
        • Kahekütuseline 81 kW 1,4 TSI mootor töötab surumaagaasil ja bensiinil

        • Energiasäästlik start/stopp-süsteem
        • Sõiduulatus täispaagiga 1330 km
      • Octavia Combi G-TEC CNG
        Octavia Combi G-TEC CNG alates  18 900
        Octavia Combi G-TEC CNG. Roheline tulevikukütus. Poole väiksemad kulud!
        • Kahekütuseline mootor töötab surumaagaasil ja bensiinil

        • ​Energiasäästlik start/stopp-süsteem
        • Sõiduulatus täispaagiga 1330 km
  • Citigo
      • Citigo 3-ukseline
        Citigo 3-ukseline alates  8 990
        Citigo 3-ukseline
        • ​Nutikas linnaauto, mis on võimekas ka maanteel.
        • ​Kvaliteet mõistliku hinnaga.
        • ​Kompaktne kuid oma segmendis üks ruumikamaid.
      • Citigo 5-ukseline
        Citigo 5-ukseline alates  9 490
        Citigo 5-ukseline
        • ​Nutikas linnaauto, mis on võimekas ka maanteel.
        • ​Kvaliteet mõistliku hinnaga.
        • ​Kompaktne kuid oma segmendis üks ruumikamaid.
  • Fabia
      • Fabia
        Fabia alates  9 990
        Väike auto, mis on väga isikupärane
        • ​Selge, täpne ja ajatu kujundus; sõitjateruum, kus jagub ohtralt ruumi kogu perele.
        • Uued abisüsteemid ja uuenduslikud mugavus- ning teabe- ja meelelahutussüsteemid.
        • Start-stopp süsteem
      • Fabia Style
        Fabia Style alates  10 390
        Fabia erimudel Style
        • Põhineb Active varustusastmel.

        • ​Stiilne, ruumikas, turvaline ja ökonoomne.
        • ​Start-stopp funktsioon, kiirushoidik, käetugi, esiistmete soojendus ja palju muud.
      • Fabia Drive
        Fabia Drive alates  11 890
        Fabia erimudel Drive
        • Põhineb Ambition varustusastmel.

        • ​Turvaline, stiilne, ruumikas ja ökonoomne.
        • ​Driver alert väsimussensor, Sunset toonklaasid, tagumised parkimisandurid, konditsioneer, start-stopp funktsioon ja palju muud.
      • Fabia Show & Sound
        Fabia Show & Sound alates  11 940
        Fabia erimudel Show & Sound
        • Colour Concept: musta, valget või hõbedast värvi katus. Musta värvi valuveljed.
        • Baseerub Ambition varustusastmel.
        • 3-kodaraga nahkrool, pakett "Sunset", raadio "Bolero" ja palju muud.
      • Fabia Combi
        Fabia Combi alates  11 510
        Fabia Combi
        • ​Oma klassi suurim pakiruum.
        • ​Uued abisüsteemid ja uuenduslikud mugavus- ning teabe- ja meelelahutussüsteemid.
        • Võimsad ja säästlikud mootorid.
      • Fabia Combi Style
        Fabia Combi Style alates  11 490
        Fabia Combi erimudel Style
        • Põhineb Active varustusastmel.

        • Stiilne, ruumikas, turvaline ja ökonoomne.               

        • ​Start-stopp funktsioon, nahkrool, käigukang ja käsipidur nahkkattega, Raadio Swing, käetugi ja palju muud.
      • Fabia Combi Drive
        Fabia Combi Drive alates  12 870
        Fabia Combi erimudel Drive
        • Põhineb Ambition varustusastmel.

        • Stiilne, ruumikas, turvaline ja ökonoomne.
        • ​Driver alert väsimussensor, Sunset toonklaasid, tagumised parkimisandurid ja palju muud.
  • Rapid
      • Rapid
        Rapid alates  13 800
        Rapidi mudel
        • ​Kompaktauto, mis mahutab muretult viis reisijat ja nende pagasi.
        • ​ŠKODA uus disainikeel koos innovaatiliste tehnoloogiatega.
        • ​Ruumikuse etalon kuni 1490 l pagasiruumiga.​​​
        • mahutavus550l /1490l
        • alates3,9l/100km
        • alates101g/km
      • Rapid Comfort
        Rapid Comfort alates  12 880
        Rapid Comfort erimudel
        • Kompaktauto, mis mahutab muretult viis reisijat ja nende pagasi.
        • ŠKODA uus disainikeel koos innovaatiliste tehnoloogiatega.
        • Ruumikuse etalon - kuni 1490 l pagasiruumiga.
        • mahutavus550l /1490l
        • alates3,5l/100km
        • alates94g/km
      • Rapid Spaceback
        Rapid Spaceback alates  13 100
        Rapid Spaceback mudeliuuendus
        • Sportlik värskus ja dünaamiline elegants.
        • ​​Avar ja ruumikas interjöör.
        • Ainulaadne panoraamluuguga klaaskatus ja pikendatud tagaaken.
        • mahutavus415l /1381l
        • alates3,9l/100km
        • alates101g/km
      • Rapid Spaceback Comfort
        Rapid Spaceback Comfort alates  11 990
        Rapid Spaceback Comfort erimudel
        • Hinnas sisaldub rikkalik varustus.

        • ​Elektriaknad ees, soojendusega küljepeeglid, tagaklaasi soojendus, konditsioneer, valuveljed ja palju muud!
        • ​Ainulaadne panoraamluuguga klaaskatus ja pikendatud tagaaken.
        • mahutavus415l /1380l
        • alates3,4l/100km
        • alates89g/km
  • Octavia
      • Octavia
        Octavia alates  15 300
        Octavia mudeliuuendus
        • Uue kujunduse saanud esi- ja tagaosa.
        • ​​Veebipõhised teabe- ja meelelahutusteenused värskeima info ja meelelahutuse tarbeks.
        • ​​Uued juhiabisüsteemid veel suurema turvalisuse ja mugavuse jaoks.
      • Octavia RS
        Octavia RS alates  25 400
        Kõigi aegade kõige võimsam OCTAVIA.
        • 2,0-liitrine TSI bensiinimootor võimsusega 169 kW (230 hj), 2,0-liitrine TDI diiselmootor koos nelikveoga.
        • Uus esiosa, täis-LED-esituled, spetsiaalselt RS-i jaoks loodud detailid.
        • Uuel tasemel teabe- ja meelelahutus-, ühenduvus- ning juhiabisüsteemid.
      • Octavia RS 245
        Octavia RS 245 alates  28 700
        Võimas ja kiire sportlik auto
        • 2.0 TSI 180 kW (245 hj) mootor, 7-käiguline DSG-käigukast.
        • Tippkiirus 250 km/h, 0 kuni 100 km/h 6,6 sekundiga​​.
        • Elektrooniline diferentsiaalilukk VAQ
      • Octavia Style
        Octavia Style alates  14 500
        Octavia Style erimudel
        • Octavia mudeliuuendus.

        • Start/Stop süsteem, valuveljed, nahkrool, LED-päevasõidutuled/tagasõidutuled, puutetundlik raadio+8 kõlarit, soojendusega esiistmed ja palju muud.
        • Uue põlvkonna jõulised ent senisest veelgi säästlikumad mootorid.
      • Octavia hübriid CNG
        Octavia hübriid CNG alates  18 800
        Octavia hübriid CNG - Looduse- ja rahakoti sõber.
        • Kahekütuseline 81 kW 1,4 TSI mootor töötab surumaagaasil ja bensiinil
        • Saadaval ka DSG-automaatkäigukastiga
        • Sõiduulatus täispaagiga 1330 km
      • Octavia Combi
        Octavia Combi alates  16 100
        Octavia Combi mudeliuuendus
        • Uue kujunduse saanud esi- ja tagaosa.
        • ​​Veebipõhised teabe- ja meelelahutusteenused värskeima info ja meelelahutuse tarbeks.
        • Uued juhiabisüsteemid veel suurema turvalisuse ja mugavuse jaoks.​​
      • Octavia Combi RS
        Octavia Combi RS alates  26 300
        Kõigi aegade kõige võimsam OCTAVIA.
        • 2,0-liitrine TSI bensiinimootor võimsusega 169 kW (230 hj), 2,0-liitrine TDI diiselmootor koos nelikveoga.
        • Uus esiosa, täis-LED-esituled, spetsiaalselt RS-i jaoks loodud detailid.
        • Uuel tasemel teabe- ja meelelahutus-, ühenduvus- ning juhiabisüsteemid.
      • Octavia Combi RS 245
        Octavia Combi RS 245 alates  29 500
        Võimas ja kiire sportlik auto
        • 2.0 TSI 180 kW (245 hj) mootor, 7-käiguline DSG-käigukast.
        • Tippkiirus 250 km/h, 0 kuni 100 km/h 6,6 sekundiga.
        • Elektrooniline diferentsiaalilukk VAQ.​​
      • Octavia Combi hübriid CNG
        Octavia Combi hübriid CNG alates  19 600
        Octavia Combi hübriid CNG. Looduse- ja rahakoti sõber!
        • Kahekütuseline mootor töötab surumaagaasil ja bensiinil
        • Saadaval ka DSG-automaatkäigukastiga
        • Sõiduulatus täispaagiga 1330 km
      • Octavia Combi Style
        Octavia Combi Style alates  15 700
        Octavia Combi Style erimudel
        • Octavia mudeliuuendus.

        • ​Lisavarustuses Start/Stop süsteem, valuveljed, nahkrool, LED-päevasõidutuled/tagasõidutuled, puutetundlik raadio+8 kõlarit, soojendusega esiistmed ja palju muud.
        • Uued juhiabisüsteemid veel suurema turvalisuse ja mugavuse jaoks.​​
      • Octavia Scout
        Octavia Scout alates  27 900
        Vastupidav ja võimas.
        • Maastikuvarustus: hõbedane põhjakaitse, maastikupakett ja suurem kliirens.
        • Kolm mootorit vahemikus 110 kW (150 hj) kuni 135 kW (184 hj): 2,0-liitrine TDI (110 kW), nelikveoline mudel ja DSG-käigukastiga mudel.
        • Erinevad juhiabisüsteemid, head mäkke tõusmise omadused ja suur veojõud.
  • Karoq
      • Karoq Ambition
        Karoq Ambition alates  19 600
        Uus ŠKODA linnamaastur Karoq
        • Esimesed autod ŠKODA salongides üle Eesti 2.jaanuar 2018.
          Active varustusaste saadaval alates 06.2018.

        • Täis-leed-esituled ja digitaalne näidikutepaneel.
        • ​Tipptehnoloogia, kuni viis sõidurežiimi ja spetsiaalne Off-road-režiim​​.
  • Kodiaq
      • Kodiaq
        Kodiaq alates  20 900
        ŠKODA uus linnamaastur Kodiaq.
        • Jõuline disain, avar sõitjateruum, suurepärane funktsionaalsus, tipptasemel juhiabisüsteemid ja uuenduslikud ühendamislahendused.

        • Oma klassi suurim pakiruum, vahemikus 720–2065 l.
        • ​Mahutab kuni 7 reisijat.
  • Superb
      • Superb
        Superb alates  18 990
        See ei ole facelift. See on UUESTISÜND.
        • Revolutsioonilise disaini, mugavuse ja tipptehnoloogiaga varustatud Škoda lipulaev.

        • ​Oma klassi suurim pagasiruum ja salong.
        • Palju innovatiivseid turvalisuse ja multimeediasüsteeme.
      • Superb SportLine
        Superb SportLine alates  27 500
        Superb SportLine
        • Lisaks Ambitioni standardis olevale varustusele sisaldab Superb SportLine hulgaliselt lisavarustust.

        • ​Mustad kujunduslemendid ja 18" plaatinahallid valuveljed.
        • ​Sportistmed, sportvedrustus, interjööri LED-valgustuse pakett ja palju muud.
      • Superb Plus
        Superb Plus alates  19 490
        Superb erimudel Plus
        • Saadaval Active, Ambition, Elegance ja L&K varustusastmel.

        • ​Sisaldab hulgaliselt lisavarustust.
        • Revolutsioonilise disaini, mugavuse ja tipptehnoloogiaga varustatud Škoda lipulaev.
      • Superb Combi
        Superb Combi alates  20 700
        Kütkestav ja kõige ruumikam tipptasemel tehnikaga universaal.
        • Mootorite võimsus vahemikus 88–206 kW, kütusekulu vaid 4,0–7,2 l 100 km kohta.

        • ​Palju innovaatilisi ohutuse ja mugavuse abisüsteeme.
        • Maksimaalne mugavus tänu dünaamilisele veermiku kontrollsüsteemile.
  • Tulevik
      • Vision E
        Vision E
        VISION E võimaldab piiluda ŠKODA elektriautode strateegiasse
        • Lai valik: 2025. aastaks viis erinevates segmentides elektriautot.
        • ​​Algus: Pistikuhübriid ŠKODA SUPERB 2019. aastal.
        • Isejuhtiv auto: ŠKODA VISION E vastab kolmanda taseme nõuetele.

Uus Škoda Octavia Scout: selle sügise ostusoovitus!

8/8/2014
Sõiduauto ja maasturi suurepärane hübriid!
Uus Škoda Octavia Scout on kohe-kohe tulekul. Täpsemalt septembri esimestel nädalatel jõuavad esimesed autod kohale. Ainsa Eesti autoväljaandena õnnestus whatcar.ee-l jõuda Hamburgi temaga veidi varem lähemalt tutvust tegema.
 
Tunnistan ausalt, see sõit ei olnud tavaline. See oli midagi sootuks enamat. Ning palun etteruttavalt andeks kõikidelt Audi-fännidelt, keda järgnev võib kuidagi riivata. 
 
Proovisõit uue Octavia Scoutiga oli minu jaoks midagi sellist, mida on üsna keeruline sõnadesse panna. Mind valdas umbes samasugune tunne, nagu 1992. aastal, kui ma läksin esimest korda – trükisoojad Eesti kroonid näpus – endisesse valuutapoodi ja ostsin kilo kuldkollaseid banaane.
 
Neidsamu, mida varem said endale lubada vaid väljavalitud, kuid ühel hetkel oli muutunud see kõik kättesaadavaks täiesti tavalistele inimestele. Minusugustele.
 
Kõrgendatud nelikveoliste sõiduautode seas on muutunud aja jooksul etaloniks Audi Allroad. Vahet ei ole, kas A4 või A6, mõlemad on olnud autod, mis on uuena kättesaadavad vaid neile, kel rahakott keskmisest tublisti paksem.
 
Muidugi, Octavial on nelikveoline Scout olnud saadaval ka varasemate mudelite juures, kuid uue Octavia ruumikus, peensusteni lihvitud viimistlus ning sõiduomadused teevad uuest Scoutist sootuks teise auto. Sellise, mis kannatab ilma vähimagi liialduseta välja võrdluse tollesama Audi Allroadiga.
 
Sõiduauto ja maasturi hübriid
 
Kui ma viis aastat tagasi otsisin endale autot, otsustasin ma Šcoda Octavia Toureri kasuks. Hea juhitavusega, mahukas, säästlik, roostekindel, hoiab hästi hinda jne. Olin selle autoga ülimalt rahul. Kuid üks miinus tal siiski oli: tema kliirens oli liiga madal.
 
Mistõttu saigi minu järgmiseks autoks linnamaastur, mis sõidab eeskujulikult nii linnas, kui maanteel ning maal suvilas täidab suisa aiatraktori ülesandeid. Taas ei pidanud ma oma otsust kahetsema.
 
Kuid seda ehedat, sportlikku sõidunaudingut, pole erinevalt Octaviast selles linnamaasturis kopka eestki.
Küll oleks äge, kui saaks need kaks autot kuidagi omavahel ühendada, olen end tihtilugu tabanud mõtlemast.
 
Äratundmisrõõm tabas mind hetkel, mil keerasin uue Octavia Scoutiga Saksamaa kiirteelt maha lõunapausile viivale munakivialleele.
Kiirteel sõitis see auto täpselt sama hästi, kui mistahes teine väga hea juhitavusega sõiduauto. Kuid see, kuidas tema vedrustus silus absoluutset ebatasast munakivisillutist, oli üllatav. Just nagu minu praegune linnamaastur!
Täpselt, tema see ongi! Auto, millega ma järgmisena sõidaksin ja mis on just seesama kaht minu eelnevat autot ühendav kooslus.   
 
Kliirens kõrgem kui Honda CR-V-l
 
Tavalisest Octaviast on Scouti kliirens 31 mm kõrgem (4x4 tavaversioonist koguni 32 mm), ulatudes 171 mm-ni. Võrdluseks olgu toodud, et Eestis ülipopulaarsel Honda CR-V-l on kliirens 165 mm.
 
Paljudele on ehk tõesti oluline kõrge väljavaade, mida klassikaline linnamaastur pakub, kuid mina naudin pigem madalat „tagumikutunnetust“ ja stabiilsust kurvides, kui kõrge auto õõtsumist ja teistest ülevaatamist.
Ja teadmist, et võin iga hetk südamerahuga teelt maha põllule keerata, kui selleks vajadus peaks tekkima.
 
Ja kui juba linnamaasturitega võrdlemiseks läks, siis veel üks asi, millega uus Scout paneb pika puuga nn SUV-dele ära, on piduritega haagise lubatud mass. CR-V-l on see näiteks 1,7, Scoutil aga tervelt kaks tonni! Ehk näiteks neile, kel vaja vedada hobusehaagist, on see auto just õige.
 
Uus Haldex-5 nelikveosüsteem
 
Esmalt jõudis see Yetile, nüüd ka Octavia Scoutile. Haldex-5 nelikveosüsteem nimelt. Kes on seda proovinud, oskavad hinnata.
Uus nelikvedu on elektrooniliselt juhitavate diferentsiaalidega, ehk klassikaline diagonaalis rataste tühjavehkimine on nüüdsest kadunud. Kui kasvõi üksainus ratas puudutab maad, siis auto liigub. 
 
Esmakordselt Škoda mudelivalikus on saadaval ka selline versioon, mis paneb õhkama iga teadlikuma autosõbra: nelikvedu, DSG automaatkäigukast  ja uus 184 hj diiselmootor. Kiirendus paigalt 100 km/h 7,8 sekundit, keskmine kütusekulu vaid 5,1 l/100 km. Mida paremat võiks veel ette kujutada?
 
Igatahes osutus proovisõit sellise autoga meeldejäävaks. Mitte sellepärast, et ma varem millegi taolisega sõitnud polnud, vaid seetõttu, et see ei olnud BMW, Audi, Mercedes või Porsche. See oli Škoda!
 
Saksamaa kiirteel ei pannud tähelegi, kui kiiruseosuti pärast järsemat pedaalivajutust liikus teisele poole 200 piiri. Ei mingit maantee- ega rehvimüra, üksnes õrn tuulevihin. Adaptiivne püsikiirusehoidja töötas vigadeta, kaamera luges liiklusmärke ja kuvas need ekraanile. Juhikoha ergonoomika oli viimse vindini paigas ja no otsi kaua tahes, ei ole! Ei ole mitte millegi kallal viriseda.
 
Kui see olnuks BMW või Audi, siis mine tea, küllap ma lõpuks midagi leidnud oleksin, sest nõudmised olnuks hoopis teised. Kuid Škoda on suutnud selle autoga küll kõrgelt üle iseendale püstitatud lati hüpata. Täiesti ausalt.
 
Mis see kõik maksab?
 
Loomulikult ei saa selline auto olla väga odav ja ega „võtmed kätte“ baashinnaga uus Scout turuliidritega konkureerida ei suudagi: Honda CR-V saab kätte juba 20 900 euroga, Scouti baashind on 27 700 eurot.
 
Kuid see polegi peamine. Esiteks, tegemist on autoga, mis konkureerib pigem Audi A4 Allroadi ja VW Passat Alltrackiga, mitte klassikalise linnamaasturiga.
Teiseks saab Scouti ostja selle raha eest nelikveolise, automaatkäigukastiga 180 hj 1,8 TSI turbomootoriga auto, mille baasvarustuses on automaatselt lülituvad bi-ksenoon esituled, vihmasensor, automaatne kliimaseade, puutetundliku ekraaniga audiosüsteem, bluetooth käed-vabad seade jne, jne.
 
Lühidalt, kõik vajalik on pardal olemas ja enamgi veel. Pealegi saab lisada sinna veel mida iganes. Diiselmootoriga Scouti alghind on 28 600 eurot. Siin on tegemist sama varustusega, kuid juba käsikastiga autoga, millel võimsust 150 hj.
Täpselt sama mootori ja käigukastiga Audi A4 Allroad maksab näiteks 39 400 eurot, Passat Alltrack veidi lahjema jõuallikaga 33 323 eurot. Baasvarustuselt aga on Scout neist mõlemast üle.
 
Ehk minu hinnangul ongi uus Octavia Scout auto pigem just sellisele ostjale, kelle hing on ihanud Audi Allroadi aga hammas pole tollele peale hakanud. Sest olgem ausad, Scouti tippversioon, eelnimetatud 184 hj  diiselmootori ja DSG käigukastiga auto hind on „vaid“ 30 700 eurot.
Audi lähimast analoogist on see u 13 000 eurot soodsam, varustuse erinevust arvestamata. Kui siia lisada veel kõikvõimalikke lisasid, nagu näiteks adaptiivne püsikiirusehoidja, automaatne parkimissüsteem, navigatsioonisüsteem jne, jne, jääb hind ikka kusagile 35 000-36 000 euro kanti.
 
Ka Honda CR-V diisel-automaat Executive varustuses maksab ligi 35 000 eurot. Ehk sellise auto kohta on Scouti hind igati ahvatlev ning nagu on näidanud esimesed tellimused, siis enamik neist täpsed sellised „täislaks-autod“ just ongi.
Ja ausalt öeldes, ega ei olegi enam midagi lisada. Octavia (Scouti) hinnakirja ja varustuse nimekirja leiad SIIT! Octavia Sout´iga saad lähemalt tutvuda SIIN.
 
Loe täismahus artiklit SIIT.

-------------------------------------
Allikas: whatcar.ee, august 2014, Tõnu Tramm (Hamburg)


RSS