See on avalehe täiendav leht. Tagasi pöördumiseks klikkige nupul.

Tagasi avalehele

Kõik üksikasjad, mida Sa otsid.

KAMIQi TEHNILISED ANDMED

Auto mõõtmed

 

Turvalisus

Teised turvafunktsioonid

ŠKODA KAMIQ turvalisuse alal kompromisse ei tee. Järgnevad turvafunktsioonid kuuluvad põhivarustusse:

ABS hoiab ära rataste blokeerumise hädapidurdusel või libedal pinnal.

EDL parandab kiirendust või hõlbustab ülesmäge sõitmist, kui ühe vedava ratta haardumine halveneb.

MSR töötab vastu veorataste blokeerumisele, mis võib juhtuda siledal pinnal pidurdamisel.

› Pidurisüsteemi rõhu tõstmisega aitab pidurdusabi juhti olukorras, kus hädapidurdus on möödapääsmatu. See võib märkimisväärselt pidurdusteekonda lühendada.

ASR tagab sujuva paigaltvõtu ja kiirenduse, ilma et rattad libedal pinnasel läbi libiseksid.

> Rehvirõhu monitooring TPM+ hoiab juhti pidevalt kursis rehvirõhkudega.

› Lisade hulka kuuluv nõlvaltstardiabi tuleb juhile appi vastumäge paigaltvõtul. Süsteem lülitub sisse suurem kui viiekraadise kaldega nõlval ning tagad lihtsa ja turvalise paigaltvõtu ilma vajaduseta käsipidurit kasutada. Süsteem hoiab ära auto tagasiveeremise ja mootori seiskumise.

Vilkuvad pidurituled vähendavad tagant otsasõidu ohtu, eriti kiirteel liiklusummikule lähenedes või ootamatu takistuse ees pidurdades.


Varuratas

Standardse rehviparanduskomplekti saab soovi korral asendada järgmisega:
ajutine varuratas (rehv 6J × 16" ET 35, 205/60 R16), mis on ette nähtud 16-, 17- ja 18-tollisele rattale;
avariiratas (rehv 3,5 J × 18", 38, 125/70 R18), kasutamiseks koos ŠKODA helisüsteemiga.

Varuratas
Varuratas

Roheline tehnoloogia

Käivitus- ja seiskamissüsteem

Käivitus- ja seiskamissüsteem lülitab mootori välja iga kord, kui selle töötamiseks ei ole vajadust. Selline funktsioon on eriti praktiline linnas sõites, sest see võimaldab märkimisväärselt kütust kokku hoida. Käivitus- ja seiskamissüsteem aktiveerub automaatselt pärast mootori käivitamist ning seda saab alati käsitsi välja lülitada.

Käivitus- ja seiskamissüsteem
Pidurienergia taaskasutamine

Mis juhtub energia taaskasutamisel? Kineetiline energia muundatakse kasutuskõlblikuks elektriks, mis salvestatakse akusse või mida kasutatakse elektrisüsteemides. Mootoriga pidurdamisel varustab generaator seadmeid elektriga ja laeb akut. See säästab kütust, mida muidu tarbitaks nende ülesannete täitmiseks.

Pidurienergia taaskasutamine
Ökorežiim (sõidurežiimi valimine)

Üks sõidurežiimi valiku süsteemi kuuluvatest režiimidest on ökorežiim Eco, mis on mõeldud keskkonnateadlikele juhtidele, kelle jaoks on säästlik autosõit väga oluline. Ökorežiimi üks funktsioonidest on DSG-automaatkäigukastiga versioonidel pakutav vabajooksu funktsioon. Seda funktsiooni kasutatakse siis, kui sõidetakse ilma gaasipedaalile vajutamata.

Soovitused käiguvahetuseks

Õigesti valitud käik võib säästa kütust ja suurendada sõidumugavust. Mootori madalamate pööretega kaasneb ka väiksem kütusekulu ja vaiksem mootori töö. Ekraani paremas ülanurgas olevad sümbolid kas kinnitavad seda, et praegune käik on õige, või soovitavad käigu kõrgemaks või madalamaks vahetada.