ŠKODA SCALA

Škoda Scala panustab ruumikusele

Škoda Scala panustab ruumikusele

26. 7. 2019

Loe lähemalt!

Tegu on viie uksega luukpäraga, mis ähvardab väiksemas keskklassis senistel turuliidritel seljad tolmuseks teha.

Scalale - nagu ka kõigile ülejäänud Škodadele - kehtib nelja aasta pikkune garantii (120 000 km), mida saab soovi korral pikendada viie aastani (150 000 km).

Škoda Scala on Rapidi mantlipärija, mis ähvardab selja prügiseks teha kõigil neil autodel, mis väiksemas keskklassis viieukseliste luukpärade turuosa enda omaks peavad. Ainuüksi retsept on lollikindel – ehita väiksema VW Polo tükkide najal sõiduk, mis suuremast/kallimast VW Golfist üle nii pikkuse, telgede vahe kui ka tagaistme ees pakutava jalaruumi osas – ja kui liita eelnenule Golfist soodsam hind ja eelkäijast paremad viimistlusmaterjalid, siis saate ehk aru, miks lisaks Ford Focusele ja VW Golfile endale peaksid murelikud olema ka Hyundai i30, Kia Ceed, Mazda 3, Opel Astra, Seat Leon ja Toyota Corolla.

Teisisõnu on tegu esiveolise pereautoga, mis silub Škoda valikus väikese Fabia ning suurema Octavia vahel olevat tühimikku ja ehitatakse VW Grupi MQB-A0 nimelise platvormi najal, millel põhinevad veel müügil olevad Seat Ibiza, VW Polo ja VW T-Cross. Scala mootoriruumist leiate kas kolme- või neljasilindrilised jõuallikad ja erinevalt eelkäijast on võimsamate (loe: nelja silindriga) mootorite korral auto tagateljel väändetala asemel sõltumatu vedrustus. Tõsi, säärased isendid trügivad nii sõiduomaduste kui hinna poolest juba pigem Golfi ja Octavia mängumaale, sest seesuguste tippversioonide hind pole enam kuigi soodne.

Auto baashind on Eestis 14 900 eurot (Active varustuses 1,0 TSI).

Loe lähemalt SIIT!
___________________________
Whatcar, Kaido Soorsk, Juuli 2019

Viimased uudised

Kõik uudised