Välis- ja sisemõõdud, pakiruumi maht.
Škoda Elroq ohutuse osas kompromisse ei tee. Juba kirjeldatud turvasüsteemidele lisaks on standard- või lisavarustusena saadaval järgmised lahendused:
› Isofix ja Top Tether-ülakinnitused turvahälli kinnitamiseks tagaistme äärmistele istekohtadele. Isofix on saadaval ka kõrvalistuja istmele.
› Erinevalt kiirushoidikust, mis hoiab fikseeritud sõidukiirust, võimaldab kiirusepiirik juhil sõita kuni eelmääratud kiiruseni, aga mitte sellest kiiremini.
› ABS väldib rataste blokeerumist äkkpidurdustel või näiteks libedal teekattel sõites.
› Pidurdusvõimsuse suurendamisega aitab HBA pidurdusabi juhti olukordades, kus on vajalik hädapidurdus. See võib pidurdusmaad märkimisväärselt lühendada.
› EBD optimeerib automaatselt pidurdusrõhku ja üldist piduribalanssi ning väldib tagarataste liigset pidurdamist.
› MSR ennetab vedavate rataste blokeerumist, mis võib juhtuda, kui juht pidurdab siledal teepinnal.
› ASR tagab sujuva kohaltvõtu ja kiirenduse ilma rataste tühipöörlemiseta libedal teel.
› EDL aitab ülesmäge sõites ja kiirendades, kui ühel veorattal on väiksem haarduvus.
› TSA on sõidukitel, millel on tehases paigaldatud originaalhaakekonks koos oma juhtplokiga. Haagisestabilisaator töötab ühte või rohkemaid rattaid pidurdades ja vajadusel samaaegselt mootori veojõudu vähendades. TSA süsteem sekkub ning aitab autot ja selle haagist stabiliseerida.
› XDS+ aitab juhti järskudel pööretel ja tagab, et autol säiliks ka dünaamilisel kurvisõidul neutraalne juhitavus. Sisuliselt matkib juhtelektroonika iselukustuvat diferentsiaali, parendades haarduvust ja juhitavust kurvides. Selle tulemusel läbib sõiduk pöörded kindlamalt ja loomulikumalt.
› Rehvirõhu kontrollsüsteem TPM+ annab juhile pideva ülevaate rehvirõhkude kohta.
› Lisavarustusena pakutav Mäkketõusuabi aitab juhil tõusunõlvalt turvaliselt startida. Süsteem aktiveerib end ise viiest kraadist järsematel tõusudel ning kindlustab lihtsa ja turvalise kohaltvõtu ilma käsipidurit kasutamata. Süsteem hoiab autot tagasi veeremast ega lase mootoril välja surra.
› Piduritulede vilgutamine vähendab tagant otsasõidu riski, eriti maanteel liiklusummikule lähenedes või järsul pidurdamisel ootamatult teele ilmunud takistuse tõttu.
Nelikvedu
Tagateljele paigutatud elektrimootorile võib lisanduda teine elektrimootor ka esirataste juures. See muudab Elroqi nelikveoliseks.
4×4-veoskeem kulutab vaid veidi rohkem energiat kui tagavedu. Täiendav energiakulu tuleneb peamiselt vaid lisaraskusest, mis kaasneb teise elektrimootoriga. Elroqil kasutatav nelikvedu on energiatõhusam kui tavapärane lahendus, kus kasutatakse kardaanvõlli ja muid jõuülekandeid.
Nelikvedu on saadaval vaid suurima (82 kWh) akuga.
Sõidurežiimide valik
Suurima sõidunaudingu nimel saab Elroqi varustada sõidurežiimide valikuga. Sedasi pakub auto sõitmiseks mitut erinevat režiimi, mis muudavad nii vedrustuse jäikust kui ka muid omadusi. Piisab vaid nupuvajutusest, et valida näiteks mugava ning lõõgastava sõidurežiimi asemel dünaamiline ja sportlik seade.
Regeneratiivne pidurdamine
Regeneratiivne pidurdamine on protsess, mille käigus muudetakse sõiduki kineetiline energia elektriks, mis seejärel salvestatakse kõrgepingeakusse. Sedasi suureneb energiatõhusus ning pikeneb sõiduki sõiduulatus, sest akut laetakse ka sõidu ajal. Regeneratiivne pidurdamine toimub erinevates sõiduoludes ja sel on mitu režiimi, mida võib hetkega vahetada. Regeneratiivpidurduse tugevust võib juht ise käsitsi reguleerida või teeb seda automaatselt sõiduki juhtplokk.
Progressiivrool
See lahendus tagab Elroqile parema juhitavuse ja agiilsema sõidu kurvides. Progressiivrool muudab rooliülekannet sõltuvalt sellest, kui palju rooli keerata.