Aastal 1895 asutavad Václav Laurin ja Václav Klement tehase Slavia jalgrataste tootmiseks. Aastal 1905 tutvustatakse esimest Laurin & Klementi firma autot. Väike seitsmehobujõuline kaheistmeline auto kannab nime Voiturette A.
Autode tootmine kasvab kiiresti. 1907. aastal saab väike tehas aktsiaseltsiks. Tänu headele ärisidemetele jõuavad Mladá Boleslavis valminud autod muuhulgas Uus-Meremaale, Venemaale, Inglismaale ja Jaapanisse.
Esimene maailmasõda mõjutab autode tootmist tugevalt. Sõiduautode tootmine peaaegu peatub, selle asemel valmistatakse militaarsõidukeid. 1924. aastal saab tehas suures tulekahjus tõsiselt kannatada ning see viib lõpuks firma ühinemiseni Škoda, Plzeňi hiiglasliku masinatehasega.
Pärast ettevõtete ühinemist tehast laiendatakse ja see varustatakse moodsa konveierliiniga. Aastal 1930 vaevleb tehas ülemaailmse majanduskriisi käes ja laseb tootmisse täiesti uue kontseptsiooniga auto. Škoda 418 Popular saab üksikute tooteperekondade aluseks.
Aastal 1936 on Škoda esimesel kohal oma riigi autotootjatest ja positiivseid vastukajasid tuleb ka teistest riikidest. Teise maailmasõja ja okupatsiooni alates keskendub tootmine Saksamaa vajadustele. Sõja lõpul satub tehas pommirünnakute alla.
Pärast sõda mõjutab Tšehhoslovakkia majandustegevust riigistamine. Kvasiny ja Vrchlabi tehased saavad osaks ettevõttest. Algab sotsialismiajastu, mis täielikult muudab Tšehhoslovakkia autotööstuse arengusuunda.
1950. aastad kuuluvad Škoda Feliciale, mille järele valitsenud nõudlus ületab oluliselt tootmisvõimsust. 1960. aastate alguses moderniseeritakse tehaseid ulatuslikult ning 1964. aastal veereb konveierilt maha täiesti uus Škoda 1000 MB.
Škoda 110 R-i tootmine Kvasinys lõpeb aastal 1980 ning järgmisel aastal algab Škoda Garde tootmine, mis hiljem saab nimeks Škoda Rapid. Ettevõttel on jälle tootmises sportlik kaheukseline kupee.
1987. aastal läheb tootmisse kauaoodatud täiesti uus mudel Škoda Favorit. Märtsis 1991 saab alguse ettevõtte partnerlus Volkswageniga. Isegi firma nimi on uus: autotehas Škoda, ühisettevõte.
Aprillis 1996 tuuakse avalikkuse ette täiesti uus mudel Škoda Octavia. Kolm aastat hiljem järgneb Škoda Fabia ja aastal 2001 uus luksuslik kõrgema keskklassi auto Škoda Superb. Rajatakse tootmistsehhid Venemaal, Hiinas ja Indias.
CITIGOe iV ja Superb iV esitlemine aastal 2019 märgib Škoda sisenemist elektriautonduse ajastusse. Škoda iV märk ühendab enda alla elektrifitseeritud autode perekonna väljatöötamise, mida iseloomustab emotsiooneäratav disain, futuristlik interjöör ja uuenduslik tehnika, samuti spetsiaalse mobiilsuslahenduste ökosüsteemi loomine.