1956 - 1965
1950. aastad kuuluvad Škoda Feliciale, mille järele valitsenud nõudlus ületab oluliselt tootmisvõimsust. 1960. aastate alguses moderniseeritakse tehaseid ulatuslikult ning 1964. aastal veereb konveierilt maha täiesti uus Škoda 1000 MB.
1959
Škoda kaasajastab 440, 445 ja 450 mudeliseeriat. Mudelid saavad ka uued nimed – Octavia, Octavia Super ja Felicia.
1964
Kasutades 1922. aastast pärit Tšehhoslovakkia patenti, ehitab Škoda oma uusima mudeli tarvis alumiiniumi survevaluliini. See tähendab, et ettevõtte käsutuses on Euroopa moodsaim valutsehh. Škoda 1000 jõuallikas on esimene seeriamootor, mis valmib alumiiniumi survevalu tehnoloogiaga. Arvukate täiendustega toodetakse seda mootorit ligi 40 aastat. Turule jõuab üks oma aja paremaid üheliitriseid sõiduautosid Škoda 1000 MB. Populari järeltulijana pakub see mudel ideaalset kombinatsiooni hinnast, kasutamisväärtusest ja jooksvatest kuludest.
1965
Škoda maastikuautosid Trekka ja Skopak toodetakse Uus-Meremaal, Pakistanis ja Türgis. Detailid tarnitakse Mladá Boleslavist, lõppmontaaži teeb kohalik maaletooja Škoda tehnikute abiga.