Neli versiooni, kolm akusuurust
Škoda Elroq baseerub VAGi modulaarsel elektriautode platvormil (MEB) ning kuulub kompaktsete linnamaasturite turusegmenti. Efektiivsete jõuallikatega mudeliversioonid kannavad nimetusi Elroq 50, 60, 85 ja 85x. Baasmudeliks on tagaveoline Elroq 50 aku brutomahuga 55 kWh (netomaht 52 kWh), mis tagab sõiduulatuseks üle 370 km mõõdetuna WLTP tsüklis. Tagateljele paigutatud elektrimootor arendab suurimat võimsust 125 kW ja suurimat pöördemomenti 310 Nm. Elroq 60 on samuti tagaveoline. Selle aku mahtuvus on 63 kWh (neto 59 kWh), mis tagab üle 400 km sõiduulatuse. Mootor arendab 150 kW ja 310 Nm pöördemomenti. Mõlema tippkiirus on 160 km/h.
Škoda Elroq 85 taga- või nelikveoga
Kaks Elroqi võimsamat versiooni on varustatud suurima akuga, mille mahtuvus on 82 kWh (neto 77 kWh). Elroq 85 kasutab 210 kW* tagamootorit, mis suunab oma 545 Nm pöördemomendi tagaratastele. Elroq 85x mudelil on täiendav elektrimootor ka esiteljel, muutes selle nelikveoliseks. Mõlema tippkiirus on 180 km/h. Elroq 85 saavutab segmendi ühe parema sõiduulatuse, läbides WLTP-tsüklis mõõdetuna ühe akutäiega üle 560 kilomeetri. See muudab Elroqi suurepäraseks kaaslaseks ka pikkadel sõitudel.
Lühikesed laadimisajad
Suur laadimisvõimsus ja eelsoojenduse optimeerimine tagab kõikide uue Škoda Elroqi versioonide puhul lühikesed laadimisajad. Kuna laadimisvõimsus küündib kuni 175 kW, siis laeb kahe 85-versiooni 82 kWh aku end 10 protsendilt 80 protsendini DC-kiirlaadijaga 28 minutiga. Mudelid Elroq 50 ja Elroq 60, mis toetavad vastavalt laadimisvõimsust kuni 145 kW ja kuni 165 kW, laevad aku samas vahemikus täis 25 minutiga või kiireminigi. Kõiki Elroqi versioone saab AC-laadimispunktis laadida võimsusega kuni 11 kW.
Modulaarkonstruktsiooniga kõrgepingeaku
Škoda Elroqi liitiumioonakud on modulaarse konstruktsiooniga. Elroq 50 aku koosneb kaheksast moodulist, Elroq 60 oma üheksast moodulist. Aku mahtuvusega 82 kWh mudelites Elroq 85 ja Elroq 85x on aga valmistatud 11 moodulist. Akud on paigutatud autode põrandasse esi- ja tagaistmete alla ning kesktunnelisse, et tagada madal raskuskese. Elroqi aku, sh ka selle vedelikjahutus ja -soojendus on konstruktsioonilt sama nagu Enyaqi mudelitel. Aku eelsoojendusvõimaluse optimeerimine aitab täiendavalt suurendada laadimisefektiivsust DC-kiirlaadijat kasutades. Eelsoojendus aktiveerub automaatselt, kui kasutatakse navigatsioonisüsteemi teekonnajuhatust või käsitsi auto teabe- ja meelelahutussüsteemi laadimismenüüst. Aku hetketemperatuuri ja -laetust jälgib pidevalt aku termohaldussüsteem, mis aktiveerib vajadusel temperatuurikontrolli.
* Suurim võimsus on määratletud vastavuses normiga UN-GTR.21. Suurim võimsus on saadaval, kui kõrgepingeaku on suurimal võimalikul laetustasemel (SoC) ja töötab optimaalsel temperatuuril. Saadaolev võimsus sõltub sõiduoludest ja seda mõjutavad mitmed faktorid nagu akutemperatuur, selle laetus (SoC) ning kõrgepingeaku füüsiline vananemine.