Kodiaq iV kasutab uusimat pistik-hübriidtehnoloogiat
Škoda kasutab teise Kodiaqi põlvkonna elektrifitseerimiseks uusimat pistik-hübriidtehnoloogia iteratsiooni. See hõlmab 110 kW (150 hj) 1.5 TSI mootorit, mis koos elektrimootoriga annab süsteemi väljundvõimsuseks 150 kW (204 hj) ja edastatakse esiratastele 6-käigulise DSG käigukasti abil. Uus kõrgepinge aku võimaldab puhtalt elektrilist sõiduulatust üle 100 kilomeetri WLTP tsüklil. Laadimine kuni 11 kW laadimisjaamadel ja vahelduvvoolu laadimispunktides, samuti kuni 50 kW kiirlaadimispunktides tagab aku kiire täitmise nii kodus kui ka teel olles. Energia taastatakse ka pidurdamisel. Hoolimata suurest akust, pakub Kodiaq iV helde pagasiruumi mahutavust 745 liitrit. Infotainmentsüsteem sisaldab mitmeid pistik-hübriidversioonile spetsiifilisi funktsioone, et laadimisjaamade otsingut muuta eriti lihtsaks, näiteks.
Kerg-hübriidtehnoloogia 1.5 TSI jaoks, tipp-bensiinimootor ja tipp-diiselmootor nelikveoga
Lisaks Kodiaq iV-le on linnamaasturi teise põlvkonna valikus kaks bensiini- ja kaks diiselmootorit, kõik ühendatud 7-käigulise DSG automaatkäigukastiga. 1.5 TSI bensiinimootor sissejuhataval mudelil võimsusega 110 kW (150 hj) on esimene, mis on varustatud kerg-hübriidtehnoloogiaga, kasutades 48-voldilist rihmülekandega starter-generaatorit ja 48-voldilist liitiumioonakut. Pidurdamise käigus taastunud energia saab toetada sisepõlemismootorit elektrilise võimsuselisana või võimaldada sõidukil liikuda mootor täielikult välja lülitatult. Mõlemad hübriidmootorid kuuluvad uusimasse EA 211 evo2 mootorite seeriasse. Töötades kütusesäästlikul Milleri tsüklil, on neil turbolaadur, mis kasutab muudetava tiivikuga turbiini. 1.5 TSI mootor, milles on integreeritud kerg-hübriidtehnoloogia, kasutab ka uusima põlvkonna aktiivse silindri tehnoloogiat (ACT+). Mõlemad 2.0 TDI diiselmootorit annavad väljundvõimsuseks vastavalt 110 kW (150 hj) ja 142 kW (193 hj). Valikulise nelikveoga on saadaval kõige võimsamad bensiini- ja diiselmootorid. Lisaks vastavad kõik selle mootorivaliku mootorid Euro 6e heitmenõuetele. Rõhutades efektiivsust ja sujuvat tööd, on kõik teise põlvkonna Kodiaqi mootorid kohandatud nõudlikule juhile.
Uue DCC Plus dünaamilise vedrustuse kontrolli esmaesitlus
Teise põlvkonna Kodiaqi saab valikuliselt varustada uue DCC Plus dünaamilise vedrustuse kontrolliga. See uus versioon kasutab kahte sõltumatult juhitavat ventiili vedrustuse tagasilöögi ja kokkusurumise etappide eraldamiseks. Varasemalt juhiti mõlemat funktsiooni ühe ühise ventiiliga. Uus põlvkond võimaldab kiiremat amortisaatori reguleerimist ja laiemat amordisaatorite omaduste vahemikku. Juht ja reisijad märkavad erinevust kiiremate reaktsioonide, parema sõidudünaamika ja suurema mugavuse vormis. DCC Plus puhul jääb maapinna kliirens samaks nagu standardvedrustusega.