Škoda avaldas uue logo, värvid ja tulevase identiteedi

22. února 2023

Paljude aastate järel vahetab Škoda välja oma logo. Uus disain rõhutab nime, kasutades silmatorkavalt kaht uut rohelist „kommunikatsioonivärvi“. Viimase 30 aasta jooksul pole Škoda kaubamärgi identiteedis toimunud võrreldava ulatusega muudatusi. Lisaks uuele autode disainikeelele kavatseb Škoda kaasajastada ka oma kaubamärgi disaini. Uus Škoda logo on osa suuremast uuenduste kampaaniast.

Škoda uus logo

Kiri

Väljendusrikkuse tugevdamiseks sai sõna Škoda uue välimuse, kuhu on sujuvalt sisse sulatatud „katus“ Š-tähe kohal. Selline lahendus täiendab sümmeetriat ning kaarte ja servade kombinatsiooni.

Värvid

ŠKODA AUTO kasutab oma värviskeemis kahte erinevat rohelist tooni: smaragd- ja elektriroheline. Kliendiküsitlustes seostasid paljud vastajad neid värve ökoloogia, jätkusuutlikkuse ja elektromobiilsusega. 

Pilt

Tiivulise noole sümbolit muudeti, ehkki mitte nii põhjalikult. Esmapilgul paistab embleem olevat lihtsam ja selle kujutis on nüüd tasapinnaline, mis võimaldab Škodal värve silmatorkavamalt kasutada. See lihtne kahemõõtmeline versioon on eriti just mobiilseadmetel tõhusam ning võimaldab paindlikku integreerimist paljude formaatidega.

Škoda kaubamärgi kliendid ja fännid hakkava uue logoga kohtuma järk-järgult. Kõigepealt ilmub see kommunikatsioonimaterjalidesse. Aastast 2024 jõuab logo ka uutele mudelitele. Logo ja teised kaubamärgi elemendid hakkavad tasapisi ilmuma ka autode teabe- ja meelelahutussüsteemidesse ning müügiesindustesse.

Škoda Vision 7S

Ideeauto paljastab Škoda uue disainikeele.