Sõltumatu tarbijaorganisatsioon European New Car Assessment Programme (Euro NCAP) testis Škoda Elroqi avariiohutust ja omistas täiselektrilisele kompaktmaasturile maksimaalse 5-tärnilise ohutushinnangu. Enyaq ja Octavia tõestasid taaskord oma tipptasemel ohutust, kuuludes ka Euro NCAPi rangemate 2025. aasta testikriteeriumide järgi turu kõige ohutumate autode hulka. See tõestab Škoda püsivalt tugevaid testitulemusi, mille järgi on iga uudismudel 2008. aastast alates saavutanud Euro NCAP testides maksimaalse 5-tärnilise hinnangu.
Täiskasvanud sõitjate kaitstuse kategoorias (üks neljast kategooriast) saavutas Škoda Elroq tulemuseks 90%, mis ületab tublisti 5-tärnilise hinnangu saavutamiseks vajalikku miinimumi 80%. Hinnang põhineb neljal kokkupõrketestil: 50 km/h laupkokkupõrge vastu liikuvat deformeeruvat barjääri, 50 km/h laupkokkupõrge vastu jäika seina, 60 km/h külgkokkupõrge liikuva barjääriga ning 32 km/h külgkokkupõrge vastu posti. Hindamisel võetakse arvesse ka kaelavigastuse riski tagant kokkupõrke korral ning avariijärgseid juhiabisüsteeme nagu näiteks mitmikavarii automaatpidurdus ja aknaklaaside automaatavamine uputustestis.
Lapssõitjate kaitstuse kategoorias sai Elroq tulemuseks 87%. Nii laup- kui ka külgkokkupõrketestides mõõdeti lapsmannekeenidel väga madalaid koormusnäite, mis andis tervikuna rohelisse skaalasse jääva testitulemuse. Elroq saavutas maksimumpunktid ka turvatooli paigalduslihtsuse eest ning hea ühilduvuse eest turul pakutavate mitmesuguste lapseistmetega.
Kolmandas kategoorias jalakäijate kaitstus (VRU) – kuhu käivad lisaks jalakäijatele ka jalgratturid ja mootorratturid – saavutas Elroq 77%. Selles kategoorias hinnatakse sõiduki võimet hoida õnnetusi ära moodsate andurisüsteemide abil. Testides jäljendatakse erinevaid reaalseid olukordi nagu sõidutee ületamine jalakäija või jalgratturi poolt, pikisuunas liikuvate kergliiklejate tuvastus ja nende märkamine andurite poolt pööretel või tagurdades. Kõiki neid olukordi hinnatakse nii päevavalges kui ka pimedas. Veel üks oluline uus funktsioon on „ukse avamise“ hoiatus, kui autoukse avamise hetkel hoiatatakse reisijat tagant läheneva jalg- või mootorratturi eest. Puhkudel, kus kokkupõrget ei ole võimalik ära hoida, mõõdetakse avariitestides võimalikke vigastusi kasutades lapse ja täiskasvanu pea, reie ja jala katsemudeleid.