Škoda Elroq: Välimus

› Läikivmust Tech-Deck ninaosa muutub uueks tunnusmärgiks, uued valgustusvõimalused

› Kompaktsed välismõõtmed ja suurepärane aerodünaamika õhutakistusteguriga 0,26

› Uus eksklusiivne Timiano-roheline värv, läbiv Unique Dark Chrome ehisdetailide kasutus

Tech-Deck ninaosa tutvustab tuleviku-Škodade iluvõret
Uus Škoda Elroq kujutab endast Škoda ajaloos üht verstaposti. Täiselektriline linnamaastur võtab esimese Škoda seeriamudelina kasutusele uue Modern Solid disainikeele. Tuttavad Škoda disainijooned on alles, kuid tõlgendatud uuel moel. Uus on Tech-Deck ninaosa, mis asendab auto esiosas senise tuttava Škoda radiaatorivõre. Uus läikivmust disainielement peidab endas ka olulisi andureid, nagu näiteks esiradar ja esikaamera. Neist pisut kõrgemal ehivad Elroqi kapotti uued Škoda nimetähed. Nimetähed ja mudelitähistus on värvitud uues toonis Unique Dark Chrome. Sama viimistlust kasutatakse ka esikaitseraua ehisdetailil ja velgedel asuvatel Škoda logodel.

Uued LED-lahendused, uus neljasilmne nägu ja minimalistlik 2D välimus
Modern Solid disainiajastul on esituled eriti kitsa joonega, andes autole eesmärgipärase välisilme. Tuledega taastõlgendatakse varasemast tuttavat Škoda linnamaasturite „neljasilmset“ esiosa, kuid sedapuhku kasutatakse eranditult LED-tehnoloogiat. Esitulede kumbki kitsas ülaosa täidab päevatulede, gabariittulede ja suunatulede rolli, samas kui suuremad alumised moodulid toimivad lähi- ja kaugtuledena. Uute efektsete lahendustena olgu mainitud valgusriba Light Band, mis ühendab visuaalselt mõlema poole esituled. Esmalt on Light Band eksklusiivselt saadaval vaid First Edition versioonil.

Esitulede maatrikstehnoloogia ja adaptiivsed valgusrežiimid
Elroqile pakutakse kahes versioonis esitulesid: standardmudelil on ülemises tulemoodulis konstantne päevatuli ja suunatuli ning alumises tulemoodulis lähi- ja kaugtuli. Tippmudeli LED-maatriksesituledes moodustub ülemises tulemoodulis päevatulede riba eraldi neljast kandilisest LED-moodulist. Alumistes moodulitest kasutatakse kaht LED-plokki. Nendes on kasutusel maatrikstehnoloogia, mille 36 eraldi valgussegmenti saab ühekaupa lülitada, välistades sedasi vastutulijate pimestamise isegi siis, kui täistuled on aktiivsed. Täiendava võimalusena pakuvad LED-maatriksesituled viit adaptiivvalguse režiimi: City-režiim, Country-režiim, Highway-režiim, iga-ilma-funktsioon ja Tourist-režiim. Viimane on mõeldud sõitmiseks riikides, kus sõidetakse vasakul teepoolel. Tagatuled kohandati sobivaks Modern Solid disainikeelega, neid iseloomustavad kitsad jooned ja minimalistlik 2D-välimus. Ka standardmudelil kasutatakse 100 protsenti LED-tehnoloogiat. Tippmudelil on täiendavalt dünaamilised suunatuled, tagantvalgustusega kristallelemendid ning tagaluugi avamise valgusanimatsioon, rääkimata kahest animatsioonist funktsioonil Coming/Leaving Home.

Kergelt langev katusekaar ja erinevad disaininipid aerodünaamika heaks
Škoda Elroqi äratuntav ja selge küljejoon moodustab dünaamilise kaare, mis algab aerodünaamilistelt A-piilaritelt, kaardub üle katuse ning ühineb sujuvalt katusespoileriga, mille jooned ulatuvad ka tagaluugile. Suurepärane aerodünaamika saab kinnitust kõigest 0,26 väärtusega õhutakistusteguri näol, kuid see eeldas palju pisimuudatusi, sealhulgas küljepeeglite spetsiaalset kuju. Näiteks peitub esikaitserauas aktiivjahutuse ruloo, mis avaneb automaatselt vaid siis, kui akusüsteem vajab jahutust. Jahutusvajaduse kadudes ruloo sulgub ja vähendab seeläbi õhutakistust – täpselt samamoodi nagu õhkkardinad esikaitseraua servades. Need nimelt tasandavad õhuvoole ümber esikaitseraua ja rataste, aidates vähendada esirataste taga tekkivat turbulentsi. Rattakoobaste esiservast leiab ka kitsad plastribad, mis aitavad vähendada rattakoopa ja ratta vahelist tühimikku. See aitab samuti esikaitseraua juures turbulentse vähendada, võimaldades õhuvooludel autokere lähedalt kulgeda. Valuveljed läbimõõduga 19 kuni 21 tolli on aerodünaamiliselt optimeeritud.

Timiano-roheline: Elroqi eksklusiivne värv
Škoda Elroq on 4488 millimeetrit pikk, 1884 millimeetrit lai ja 1625 millimeetrit kõrge. Teljevahe on koguni 2765 millimeetrit ning tühimass 1949 kilogrammi. Saadaval on üheksa kerevärvi. Üks kolmest tavavärvist on Timiano roheline, mis on Škodal saadaval esmakordselt. See toon jääb kasutusele vaid Škoda Elroqil.