Värske ja veelgi iseloomulikum Škoda Scala ja Kamiq

› Uue disainiga esivõre ning kaitserauad ees ja taga

› Esimest korda: LED-maatriksesituled koos kristallimotiividega LED-moodulitega

› Scala ja Kamiq Monte Carlo – silmatorkavate mustade keredetailidega sportlik tippmudel

Esimene pilk värskendatud Škoda Scalale

Scala - esimene mudel, mis esitles Škoda praegust disainikeelt.

Škoda toetus mudelkonna uuendamise käigus Scala iseloomulikele joontele ja lihvis neid edasi. Kitsenevad esituled on nüüd saledamad ja veelgi efektsemad, LED-maatriksvariandi puhul lisanduvad sinna väljendusrikkad LED-komponendid. Scala esi- ja tagakaitseraud rõhutavad tema sportlikkust, tuletades meelde dünaamilist kontseptautot Vision RS.

Uuendatud Scala saab uue Škoda esivõre
Sellel on tavapärased püstribid ning vaheldusrikas mattide ja läikivate pindade koosmäng. Esikaitseraud sai samuti uue disaini: keskmise õhuvõtuava jagavad osadeks täiendavad diagonaalribid ning seda ääristavad senisest esileküündivamad õhukardinad. Viimased rõhutavad sportlikkust, kaitstes samal ajal ka LED-udutulesid, mis alates Selection-mudelist kuuluvad põhivarustusse. Õhuvõtuava võre on võrgumustriga ning selle teemandikujulised segmendid annavad talle kolmemõõtmelise väljanägemise.

Uued valuveljed ja üheksa kerevärvi Scala veljed on suuruses 16 kuni 18 tolli
Uudiseks on valikus 17-tollised hõbedased valuveljed Kajam koos mustade aeropaneelidega, hõbedased 18-tollised veljed Fornax ning samuti hõbedased 18-tollised valuveljed Ursa koos mustade aeropaneelidega. Uuendatud Scalat saab tellida üheksas kerevärvis, neist kolm on tavavärvid. Lisaks on Scala eksklusiivselt saadaval hallis Steel Grey-värvitoonis. Scala Monte Carlo mustad keredetailid Sportlikku tippmudelit Scala Monte Carlo iseloomustavad tavapäraselt musta värvi keredetailid. Škoda esivõre raam, küljepeeglite korpused, küljekarbid ja kiri tagaluugil on kõik läikivmustad. Esitiibu kaunistavad Monte Carlo märgid. Scala Monte Carlo põhivarustus sisaldab veel musta panoraam-katuseakent, mis läheb sujuvalt üle pikendatud tagaaknaks. Samuti kuuluvad sinna LED-maatriksesituled, LED-udutuled koos kurvituledega ning tagaosa tumedakstoonitud klaasid (Sunset). Monte Carlo põhivarustuse 17-tollised veljed Kajam on harjatud musta viimistlusega ja koos mustade aeropaneelidega, kuna lisana pakutavad 18-tollised veljed Ursa on samuti harjatud mustad, kui ilma aeropaneelideta.

Tagakaitseraud koos uue difuusoriga
Scala tagaosas ulatub lisana pakutav mustast klaasist tagaaken tagatuledeni välja, neist allpool paistab selgete kontuuridega laadimiskünnis. See kombinatsioon kehastab mudelile iseloomulikku väljendusrikka stiili ja maksimaalse praktilise kasutusväärtuse kombinatsiooni. Uue disainiga tagakaitseraud sisaldab ka difuusorit, mida ääristavad kaks kerevärvi tiivaelementi – motiivid sarnanevad esikaitseraua omadele. Turuletuleku ajal oli Scala esimene Škoda mudel, mis sai tagaluugile logo asemel kirja „ŠKODA“. Uuendatud versioon kannab nüüd kirja vastavalt ettevõtte moderniseeritud firmastiilile.

Esimene pilk värskendatud Škoda Kamiqile

Uuendatud Kamiqil on silmatorkavad muudatused esi- ja tagaosas
Tänu neile on ta sitkema välimusega ja kannab rohkem maasturi hõngu. Škoda esivõre on suurem ja püstisem. Škoda linnamaasturitele iseloomulikud topeltribid paistavad nüüd paremini silma ning moodustavad alaosas U-tähe kuju. Esivõrest allpool rõhutavad auto laiust uue esikaitseraua värvitud osa ja lai õhuvõtuava oma kolmemõõtmelise võrega. Suured õhukardinad sisaldavad ka LED-udutulesid, mis kuuluvad Selection-varustustasemest alates põhivarustusse. Toekas hõbedane kolme avaga difuusor toimib ka linnamaasturile tüüpilise põhjakaitsena.

Iseloomulikud kuusnurksed LED-moodulid lisavarustusena pakutavates LED-maatriksesituledes
Kamiqi eriomased kaheosalised esituled on nüüd uute proportsioonidega. Ülemine tuli on varasemast kitsam ja seal on päevatulede tarvis kasutusel neli teravate kontuuride ja kristallimotiividega kivi. Lisaks valgusdioodidega baasvariandile on Kamiqile nüüd saadaval ka LED-maatriksesituled. Neil on iseloomulikud kuusnurksed maatriksimoodulid ning neid kaitsev „lõug“. Allpool asub veel täiendav prožektor kaugtulede funktsionaalsuse täiendamiseks. Kogu esitulemoodul sätendab kristallimotiivides ning on raamitud kroomdetailidega. LED-maatriksesituled võimaldavad juhil kaugtulesid pidevalt sisselülitatuna hoida kaasliiklejate pimestamist kartmata. Kaamera tuvastab vastutulevaid sõidukeid ning need jäetakse automaatselt valgusvihust välja. Kamiq Monte Carlo puhul kuuluvad LED-maatriksesituled koos dünaamiliste suunatuledega põhivarustusse. LED-tagatuledes ulatub poolitatud L-kujuline valgussignatuur tagaluugile. Tippvariandi puhul sisaldavad need ka dünaamilisi suunatulesid (Monte Carlol põhivarustuses). Tagumiste udutulede L-kujulised peegeldid on visuaalselt ühendatud tagatuledega.

Jõuline tagaosa ja suured veljed
Kamiqi uus tagakaitseraud rõhutab sõiduki laiust oma kerevärvi pindade ning suure musta difuusoriga. Osa difuusorist on värvitud hõbedaseks ning toob esile auto linnamaasturi iseloomu. Kiri „ŠKODA“ tagaluugil kajastab Škoda uut, kaasajastatud firmastiili. Sarnaselt Scalale on Kamiqi valikus uudiseks 17-tollised hõbedased valuveljed Kajam koos mustade aeropaneelidega, hõbedased 18-tollised veljed Fornax ning samuti hõbedased 18-tollised valuveljed Ursa koos mustade aeropaneelidega. Kamiqile on saadaval kaks tava- ja seitse metallikvärvi, autot saab samuti tellida pilkupüüdvas Phoenix Orange-toonis. Kamiqile on saadaval ka Colour Concept-viimistlus, kus katus, A-piilarid ja küljepeeglid on kontrasteeruvat musta värvi.

Tippvariant Monte Carlo
Škoda pakub ka Kamiqile sportlikku elustiilivarianti Monte Carlo. Sellel versioonil on Škoda esivõre raam, küljepeeglite korpused, küljekarbid ja kiri tagaluugil tavapäraselt kõik läikivmustad. Ka difuusor on sel mudelil üleni musta värvi. Esitiibu kaunistavad Monte Carlo embleemid. Põhivarustusse kuuluvad muuhulgas LED-maatriksesituled, LED-udutuled koos pöördetuledega, panoraam-katuseaken ning tagaosa tumedakstoonitud klaasid (Sunset). Kamiq Monte Carlo saab põhivarustusena 17-tollised harjatud musta viimistlusega veljed Kajam, millel on lisaks ka mustad aeropaneelid. Soovi korral võib Monte Carlol need asendada 18-tolliste velgedega Ursa, mis on samuti harjatud musta viimistlusega, kuid ilma aeropaneelideta.