Turvalisus: rikkalikult juhiabisüsteeme ja kuni üheksa turvapatja
Škoda Scala ja Kamiq kaitsevad oma reisijaid arvukate aktiiv- ja passiivturvalisuse süsteemidega, mis annavad oma panuse avarii ärahoidmisse või selle tagajärgede leevendamisse. Mõlemal mudelil on väga kõrge väändejäikusega kere, kus kasutatakse suurel määral kõrgtugevaid ja eriti tugevaid terasesorte. See tõstab turvalisust ning aitab parandada juhitavust ja erakordset vastupidavust. Avarii korral kaitsevad reisijaid kuni üheksa turvapatja. Euroopa Liidus kuuluvad sõidukite põhivarustusse juhi ja eesmise kaasreisija turvapadi, samuti eesmised peaturvapadjad ja külgturvapadjad. Lisana on saadaval pakett, mis koosneb juhi põlveturvapadjast, tagumistest külgturvapatjadest ja eesistujate turvasüsteemist. Viimane sulgeb kokkupõrkeohu korral automaatselt aknad ja pingutab eesmisi turvavöid.
Lai valik juhiabisüsteeme
Škoda pakub Scalale ja Kamiqile laiaulatuslikku valikut juhiabisüsteeme, millest mitmeid seostatakse tavaliselt kõrgemate sõidukikategooriatega. Euroopa Liidus sisaldab mõlema mudeli põhivarustus sõidusuunas auto lähiümbrust jälgivat radarisüsteemi koos jalakäijatuvastusega, sõidurajal püsimise abisüsteemi ja liiklusmärgituvastust. Manööverdusabi süsteem kasutab tagumisi parkimisandureid potentsiaalsete takistuste tuvastamiseks ning kokkupõrkeohu korral peatab sõiduki automaatselt. Käepuutetuvastus kontrollib regulaarselt, kas juhi käed asuvad roolil ning kas ta ikka omab kontrolli sõiduki üle. Ümberreastumise abisüsteem on saadaval lisavarustusena ning hoiatab tagant lähenevate ja kuni 70 meetri kaugusel asuvate sõidukite eest. Adaptiivne kiirushoidik ja adaptiivne sõidurajal püsimise abisüsteem on nii Scalale kui ka Kamiqile saadaval lisadena. Viimatimainitud süsteem tuvastab ka ajutisi teekattemärgistusi näiteks teetööde aladel ja vajadusel sekkub aktiivselt roolimisse, et auto püsiks oma sõidurajal.