Viimistletud disain ja parendatud aerodünaamika
Škoda Auto on märkimisväärselt parendanud Superbi luukpära kere ja Combi-universaali aerodünaamikat. Lisaks suurema kaldega esiklaasile kujundati katusejoon voolujoonelisemaks ja optimeeriti katusespoilerit – Combi puhul täiendavad viimast väikesed otsaplaadid. Selle kõrval on Škoda peenhäälestanud mitmeid detaile. Nende hulka kuuluvad uue disainiga küljepeeglid, vihmasuunajatega A-piilarid, õhukardinaga esikaitseraud ning optimeeritud aerodünaamikaga veljed ja rehvid. Selle tulemusena on luukpäraversiooni aerodünaamika eelkäijaga võrreldes paranenud kümme protsenti (õhutakistustegur vähenes 0,23 peale) ning universaalil kuni 15 protsenti (õhutakistustegur 0,25), mis aitab vähendada kütusekulu ja heitmehulka. Elektriajamiga aktiivklapp eesmise keskmise õhuvõtuava taga juhib mootori jahutuseks vajalikku õhuvoolu. Veel üks hetkevajaduste järgi automaatselt juhitav aktiivelement on esipidurite jahutussüsteem, mis pruugib radiaatori ventilaatori tekitatud õhuvoolu. Optimeeritud õhusuunajad esirataste ees ja täiustatud põhjakatted tasandavad õhuvoolu auto all.
Uus kuusnurkne Škoda esivõre, Unique Dark Chrome-viimistlus ja LED-maatriksesituled
Täiesti uue Superbi esiosa kujundavad uus kuusnurkne Škoda esivõre, Škoda logo mootorikattel ja esikaitseraua ehisliistud. Kõik on Unique Dark Chrome-viimistlusega, samuti nagu kirjad tagaluugil. Nende kõrval saab uus Superb lisavarustusena teise põlvkonna LED-maatriksesituled, mis Superb L&K puhul kuuluvad põhivarustusse. Neis sihvakates esituledes on kõrvuti kaks topelt-LED-moodulit – üks lähi- ja teine kaugtule jaoks – ning nende vahel kristalli meenutav staatiline kurvituli. Kaks topelt-LED-moodulit sisaldavad kokku 36 üksikut maatrikssegmenti. Iga segmenti juhitakse teistest sõltumatult, et vältida vastutulijate pimestamist kaugtuledega või valgustada liiklusmärke. Tulede valgusviljakus on 40 protsenti suurem kui esimese põlvkonna omadel. Topelt-LED-moodulite all on kitsas L-kujuline LED-riba, mis välimuselt meenutab jäätükki ning toimib seisutule, päevasõidutule ja suunatulena. Udutuled annavad ohtralt valgust keerukates ilmaoludes. LED-maatriksesitulede iseloomulikku välimust täiendab uus Crystallinium. See rõhutab esitulede kontuure, muutes need visuaalselt veelgi köitvamaks. Mõlemas baastaseme esitules on kaks valgusdioodi lähi- ja kaugtule jaoks ning nende all horisontaalne LED-riba, mis täidab seisutule, päevasõidutule ja suunatule rolli. Tagatuled on eelkäija omadest märgatavalt sihvakamad ning samuti saadaval kahes versioonis. Lisana pakutav tippversioon (L&K puhul põhivarustuses) annab baastasemele juurde dünaamilised suunatuled ning animeeritud saabumis- ja lahkumisfunktsiooni. C-kujulise tagatulemooduli ülaosa ulatub tagaluugile ning kogu mooduli ülaosa, mis koosneb uutest kristallimotiividega elementidest, on valgustatud.
Mõlemad kereversioonid nüüd pikema ja kõrgemana
Täiesti uue Škoda Superbi luukpära ja Combi-universaalvariant on eelkäijaist nii pikemad kui ka kõrgemad, samas teljevahe püsib muutumatuna. Universaalversiooni maksimaalne pakiruumi maht allaklapitud istmete korral on muljetavaldavad 1920 liitrit.
Valuveljed mõõtudega kuni 19 tolli ja kuus uut kerevärvi
Neljanda põlvkonna Superb on saadaval kuues metallik- ja kahes tavavärvis. Kuus neist on uued: tavavärv Purity White ning metallikvärvid Pebble Silver, Ebony Black, Cobalt Blue, Carmine Red ja Ice Tea Yellow. Kõik Superbi variandid saavad põhivarustusse valuveljed, valik algab 16-tollistest velgedest Sagitta ja ulatub lisana pakutavate 19-tollisteni.