Pistikhübriidajam koos uue 1.5 TSI-ga ja suurem kõrgepingeaku
Uue põlvkonna pistikhübriidajam põhineb uusima evo2 seeria 110 kW (150 hj) 1.5 TSI mootoril, on saadaval ainult universaalkerega Superb Combile ning arendab süsteemivõimsust 150 kW (204 hj). Veojõud kantakse esiratastele läbi 6-käigulise DSG. Uus kõrgepingeaku brutomahutavusega 25,7 kWh on eelkäijast umbes kaks korda suurem ning võimaldab WLTP tsüklis läbida elektri jõul üle 100 kilomeetri. Seda on üle 40 kilomeetri enam kui eelmisel mudelil. Maksimaalne laadimisvõimsus kodusest seinakilbist või vahelduvvooluga laadimisjaamast on 11 kW ning täiesti tühja aku saab 100% täis kahe ja poole tunniga. Avalikes alalisvoolu-kiirlaadimisjaamades saab veel rutem hakkama. Tänu 50 kW maksimaalsele laadimisvõimsusele võtab aku 80-protsendise täituvuse saavutamine vaid 25 minutit. Energiat regenereeritakse ka pidurdamise ajal. Superb Combi iV teabe- ja meelelahutussüsteem sisaldab erifunktsioone laadimisjaamade täpseks leidmiseks, samuti toetab see tulevikus funktsiooni Plug & Charge.
Baastaseme mootor koos kerghübriidtehnikaga, DSG põhivarustusena kõigil jõuallikatel
Superbi uus baastaseme jõuallikas on uusimasse mootoripõlvkonda EA211 evo2 kuuluv 110 kW (150 hj) 1.5 TSI bensiinimootor koos kerghübriidtehnikaga. Esimest korda on Škoda Superbil kasutusel 48-voldine rihmülekandega käiviti-generaator ja 48-voldine liitium-ioonaku. Pidurdamisel regenereeritava energiaga saab toetada sisepõlemismootorit või lasta Superbil veereda täielikult väljalülitatud mootoriga. Neljanda põlvkonna Superbile on saadaval veel kaks bensiinimootorit ja kaks diislit. Sarnaselt 1.5 TSI-le saavad needki paariliseks 7-käigulise DSG. 2.0 TSI mootor arendab 150 kW (204 hj) ja tippvariandil 195 kW (265 hj). Kaks 2.0 TDI diislit annavad välja 110 kW (150 hj) ja 142 kW (193 hj). Viimane, samuti võimsaim bensiinimootor saavad põhivarustusena kaasa ka nelikveo ning kõik mootorid vastavad heitmenormile Euro 6d.
Adaptiivveermik DCC Plus – mugavuse ja sportlikkuse ülim süntees
Täiesti uuele Superbile on soovi korral saadaval uus adaptiivveermik DCC Plus, mis Superb L&K puhul kuulub põhivarustusse. Uusversiooni amortisaatorites on kaks teineteisest sõltumatult juhitavat klappi, mis võimaldab eraldada vedrustuse kokkusurumise ja tagasipõrke faase. Varem juhtis mõlemat funktsiooni üksainus klapp. Uus põlvkond võimaldab amortisaatorite töö kiiremat reguleerimist ja laiendab nende tööpiirkonda. Juht ja reisijad tunnetavad erinevust kiirema reaktsiooni, paranenud sõidudünaamika ja senisest mugavama kulgemise kujul. Adaptiivveermiku vastava seadistuse puhul liigub auto kere vähem ning vibratsioon ja püstsuunas liikumised mõjutavad seda vähem, eriti ebatasastel teedel, kivisillutisel või kaevuluuke ületades.