Škoda sisepõlemismootorite portfelli lipukandja viib hästituntud voorused uuele tasemele
Täiesti uue neljanda põlvkonnaga paneb Škoda taas paika uued etalonid disaini, ruumikuse, mugavuse ja turvalisuse alal. Täiendav disaini ja aerodünaamika viimistlemine vähendas kütusekulu, parandades samal ajal suutlikkust. Kolm modernset TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriidtehnikaga, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus ületab WLTP tsüklis 100 kilomeetrit, katavad võimsuste vahemiku 110 kW (150 hj) kuni 195 kW (265 hj). Võimsaim bensiinimootor ja võimsaim diisel saavad alati paariliseks nelikveo. Kõigi Superbi jõuallikate puhul hoolitseb veojõu ülekandmise eest DSG-automaatkäigukast. Lisaks tagavad arvukad uued ja täiustatud juhiabisüsteemid veelgi enam turvalisust ja mugavust. Märgatavalt eredamad LED-maatriksesituled ja adaptiivveermiku (DCC Plus) uus põlvkond teevad Superbil oma debüüdi.
Uus ja ruumikam interjöörikontseptsioon, korrastatud disain ja vaistlik kasutamine
Neljanda põlvkonna Superbi välimus on skulptuurne ning uue, kuusnurkse Škoda esivõrega. Täiesti uus interjöörikontseptsioon sisaldab kuni 13-tollist eraldiseisvat teabe- ja meelelahutusekraani. Käiguvalits viidi üle roolisambale, tehes keskkonsooli palju puhtamaks, korrastatumaks ja ruumikamaks. Esimest korda on Superbile lisana saadaval esiklaasinäidik. Škoda ekraaniga multifunktsionaallülitid Smart Dials tagavad kiire ja vaistliku juurdepääsu sõiduki ning teabe- ja meelelahutussüsteemi arvukatele funktsioonidele. Lisaks juurutatakse Superbil uus disainikontseptsioonidega valiku struktuur, mis esmalt võeti kasutusele Enyaqil. See pakub nii temaatilisi lisavarustuse pakette kui ka üksikuid lisaelemente. Uute võimaluste hulka kuuluvad telefonilaegas, mis võimaldab kiiret induktiivlaadimist võimsusega 15W ja nutitelefoni samaaegset jahutamist, samuti kümne pneumaatilise massaažipadjaga seljasõbralikud ergo-istmed. Combi elektriajamiga pakiruumikate on üks paljudest uutest (kokku 28) Simply Clever-lahendusest.
Rohkem kui kahe aastakümne ja kolme põlvkonna pikkune edulugu
Škoda Superb toodi välja aastal 2001 ning sestpeale veerenud koosteliinidelt maha rohkem kui 1,6 miljonis eksemplari. Seda on toodetud Tšehhi Vabariigis Kvasinys, Ukrainas Solomonovos, Indias Aurangabadis ja Hiinas Nanjingis. Rohkem kui kahe aastakümne jooksul on see võitnud arvukalt rahvusvahelisi tunnustusi ja auhindu. Rohkem kui 30 neist kogus Superbi kolmas põlvkond pelgalt 2016. aasta jooksul, pälvides sealhulgas Superb Combi väljapaistva tootedisaini eest Red Dot Awardi. Aastail 2001 kuni 2008 tarnis Škoda klientidele kokku 137 000 esimese põlvkonna sõidukit. Teist põlvkonda müüdi aastail 2008–2015 kokku 618 000. Aastal 2009 sai sellest esimene Superb, millele pakuti universaalkeret. Kolmanda põlvkonna Superb toodi välja 2015. aastal ning seda on praeguseks valmistatud kokku 845 000. Kolmanda põlvkonna Superbi suuremad turud Euroopas on olnud Saksamaa 153 222 sõidukiga (kuni septembrini 2023 kaasa arvatud), Tšehhi Vabariik (61 479) ja Suurbritannia (57 054).