See on avalehe täiendav leht. Tagasi pöördumiseks klikkige nupul.
Scala tehnilised andmed

Kõik üksikasjad, mida Sa otsid.

Auto mõõtmed

Välis- ja sisemõõtmed, pakiruumi maht.

Turvalisus

Turvafunktsioonid

Škoda Scala turvalisuse alal kompromisse ei tee. Lisaks ülalmainitutele on põhi- või lisavarustusena saadaval veel järgmised turvasüsteemid:

Isofix- ja TopTether-kinnitused lapseistme tarvis teises istmereas. Isofix on saadaval ka eesmise kaasreisija istmele.
› Erinevalt kiirushoidikust, mis etteantud tempot hoiab, lubab kiirusepiirik juhil sõita mistahes kiirusega, aga mitte üle etteantud piiri.
Blokeerumisvastane pidurisüsteem ABS hoiab ära rataste blokeerumise hädapidurdusel või libedal pinnal.
› Pidurisüsteemi rõhu tõstmisega aitab hüdrauliline pidurdusabi HBA juhti olukorras, kus hädapidurdus on möödapääsmatu. See võib märkimisväärselt vajalikku pidurdusteekonda lühendada.
Elektrooniline pidurdusjõudude jaotur EBD optimeerib automaatselt pidurdusrõhku ja üldist pidurite tasakaalu ning hoiab ära tagarataste ülepidurdamise.
Mootori pöördemomendi elektronpiirik MSR töötab vastu veorataste blokeerumisele, mis võib juhtuda siledal pinnal pidurdamisel.
Veojõukontrolli süsteem ASR tagab sujuva paigaltvõtu ja kiirenduse, ilma et rattad libedal pinnasel läbi libiseksid.
Elektrooniline diferentsiaalilukustus EDL parandab kiirendust või hõlbustab ülesmäge sõitmist, kui ühe vedava ratta haardumine halveneb.
Haagisestabilisaator TSA toimib juhul, kui autole on tehases paigaldatud haakekonks koos vastava juhtseadmega. Süsteem pidurdab üht või mitut ratast ning vajadusel vähendab samal ajal ka mootori veojõudu. Mistahes pendeldamise korral aitab TSA sekkumine stabiliseerida autot ja haagist.
Elektrooniline diferentsiaalilukustus XDS+ abistab juhti järskudel pööretel ja tagab, et sõiduk käituks neutraalselt ka kiirel kurviläbimisel. Juhtelektroonika aimab järele iselukustuvat diferentsiaali, parandades pööretel haardumist ja sõidudünaamikat. Tänu sellele läbib sõiduk kurve varasemast stabiilsemalt ja loomulikult.
Rehvirõhu monitooring TPM+ hoiab juhti pidevalt kursis rehvirõhkudega.
› Lisade hulka kuuluv nõlvaltstardiabi tuleb juhile appi vastumäge paigaltvõtul. Süsteem lülitub sisse suurema kui viiekraadise kaldega nõlval ning tagab lihtsa ja turvalise paigaltvõtu ilma vajaduseta käsipidurit kasutada. Süsteem hoiab ära auto tagasiveeremise ja mootori seiskumise. › Vilkuvad pidurituled vähendavad tagant otsasõidu ohtu, eriti kiirteel liiklusummikule lähenedes või ootamatu takistuse ees pidurdades.

Veoskeem ja rool

Sportveermik koos sõidurežiimi valikuga

Maksimaalse sõidumõnu saamiseks võid oma Scala varustada sportveermikuga, mille juurde kuulub ka sõidurežiimi valik.

Reguleeritav sportveermik ehk reguleeritavate amortisaatorite süsteem on mõeldud klientidele, kes tavalise veermiku seadistuse asemel tahavad juhitavust parandavaid sportlikke amortisaatoreid, kui nad teatud olukordades eelistavad dünaamilisemat sõidumaneeri. Reguleeritava sportveermikuga kaasneb alati sõidurežiimi valik, mis võimaldab valida sportliku seadistuse.

Normaalrežiim on mõeldud argisõitudeks, halbadesse teeoludesse ja pikkadele reisidele. Sportrežiim muudab vedrustust nii, et amortisaatorid hoiavad rehve vastu asfalti nii palju kui võimalik. Jäigem vedrustus muudab Scala dünaamilisel sõidul kiiremini reageerivaks ning sobib eriti just headele teekatetele. road surfaces.